Reklamační řád
- Kupující je povinen dodané zboží ihned zkontrolovat bez zbytečného odkladu a o případných zjištěných závadách informovat prodávajícího nejpozději do 3 pracovních dnů a to písemnou formou na obchod@novobal.cz. Na základě zákona č. 367/2000 má nakupující právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Vrácené zboží nesmí být poškozené nebo jinak znehodnocené.
- Pokud by závada byla způsobena naší stranou, bude Vám zboží v odpovídající kvalitě obratem dodáno na naše náklady.
- V písemném oznámení kupující uvede zjištěné závady (druh, čím se projevují) a odešle jej na adresu: obchod@novobal.cz , zboží nám poté doručí poštou či osobně na adresu: NOVOBAL s r.o., Skrýšovská 628 , Pelhřimov 393 01
- V případě komplikací je možné v pracovních dnech od 8,00 - 16,00 ( v pátek pouze od 8,00 do 14,00 hod. ) kontaktovat naše pracovníky na bezplatné lince: 800100963, popř. na e-mailové adrese: obchod@novobal.cz
- Prodávající se zavazuje informovat kupujícího nejpozději do 5 pracovních dnů od obdržení reklamace o stavu a vyřízení.
- Firma NOVOBAL s.r.o. nezodpovídá za problémy vzniklé nesprávným použitím v rozporu s nákupním řádem.